Kızlar merhaba yardımınıZa ihtiyacım var 8 haftalık gebeyim ara ara kahverengi kanamam oluyor bugün doktor kontrolüne gittim her şey yolundaydı çok şükür ama eve gelince peçete dolusu kahverenngi kanama olduğunu gördüm böyle olanınız var mı lütfen yaZar mısınız