Merhabalar kızlar 18+3 ikizlerime hamileyim ve 2 gün önce akşam başkayan ve sabaha kadar süren karında gerilme ve göbek deliği içi olmakla beraber çevresinde acılar oluştu. Uzanamadım asla çok kötü bir gece geçirdim sabaha kadar. Sabah hemen doktoruma söyledim gel hemen diyince gittim. Çok şükür bebişlerimle ilgili bir sorun yok ama ultrasonla bakarken bile probu göbek deliğime getirdiğinde yerimden zıplıyordum inanılmaz bir acı vardı. Hemen genel cerrahiye yönlendirdi. Ultrason kan ve idrar istediler ve sonuç göbek fıtığı çıktı. Nasıl bir yol izleniceğine takip edilerek bakılcak dediler ama başka doktora gitmek istedim yarına randevu aldım doç doktora gideceğim. Var mı başına bişey bişey gelen? Hala ağrım var ve acıyor göbek deliğim. Kalkıp yatarken ayağa kalkarken hep bir hassasiyet var. Sonuçta karnım daha büyüycek ve bu fıtık daha yırtılıp büyüyecek ağrısıda artacak. Bilgisi olan var mı lütfen