Bhry canım bence yaptır ben mesela ikili test yaptırdım düşük riskli çıktı doktorum 3’lü ve 4’lü testi gerek görmedi 17. Haftada hormon testinden nöral tüp defekti riski olabileceğini söyledi ama o tahlil tek başına yeterli değilmiş 3 lü ya da 4 lü test yaptırsaydım daha net bi şekilde risk belli olacaktı o yüzden bence yaptır