SeilErdoan sene dolmadan tazminat alamazsınız diye biliyorum. 170 i arayıp hamileyim ve işten çıkarılıyorumreye bildirin . Çalışma ve Sosyal güvenlik bakanlığına bildirin. Onlar gerekli islemleri yaparlar. Bunu ihmal etmeyin lütfen
Sizi işten çıkararak sizin hamilelik ile ilgili doğum ile ilgili haklarınızı elinizden alıyorlar. Bu yasal değil.sessiz kalmayın