Zehraa12 Kızlar 12.haftamdayım doktor foliği kesti multivitamin verdi birde doğuma kadar kullan dedi kullanan var mı nedir ne değildir ilk gebeligim bilmiyorum bir şey ☺️
Merve_tna Zehraa12 hamileliğimin başından beri bende kullanıyorum canım kullan bence hem senin için hem bebiş için bebiş sendeki vitaminleri alıyor zaten eksiklik olmaz en azından bebek gelişimi içinde iyi diyorlar
SunnyG Tüm doktorlar aynı şeyi yapıyor canım. Normal bir durum yani. Belli bir haftadan sonra da ekstra D vitamini, Demir Hapı vs de kullanmaya başlayacaksın.
elfkara Kan ve demir ilacı ve vitamin kullanıyorum ben de dogumdan sonraya kadar da devam edeceksin demişti kesinlikle kullanın 😊🙏🏻