Kızlar hormon testi verdim normal dedi doktor alttan muayene etti pcos bulgusu göremedim gibi dedi 4 ay önce kürtaj oldum boş gebelikten ama adetlerim hep düzensizdi 50 günde oldum geçen ay doktor gebelik düşündüğün için doğum kontrol hapı veremem dedi normal yollarla dene en azından yılbaşına kadar sonra tedavi düşünürüz dedi peki ama ben niye düzensizim şimfi anlamadım var mı böyle sorun yaşayan ek tahlil istedi doktor kan testi idrar testi smear