Kızlar bugün kontrole gittim ilk kez Nst ye girdim sancılarım çıktı ama ben iyiyim hiç hissetmiyorum. Ciğer gelistirici vuruldum yarın yine yapılacak Çarşamba günü tekrar Nst dedi doktor. Başına gelen var mı ciğer gelistirici den sonra yinede 38-39 haftayı gören var mı güzel anneler 🤦🏻♀️ kızım 3100 gr olmuş bu arada🌸