Ben acıbadem e gidiyorum doktora detaylı ultrasonu sormuştum geçen ay hani önerdiğiniz bi yer var mı diye, ben zaten detaylı bakıyorum demişti bna.. Nomal muayenemiz bile en az yarım saat sürüyor. Birde her gttigimde 3boyutlu görüyorum zaten bebeği detaylınin böyle olduğunu bilmiyordum :) doktorum profesör o yuzdn 430lira gibi bisey muayene ücreti. Birde en iyisini okan üniversitesinde yapıyorlarmış cok iyiymiş ora. Arkdsm oraya gitmişti geçen sene o söylemişti