Mooncrown9596 Iyi gunler arkadaslar..Bir sorum olacak ben iki tane gebelik yasadim ikiside karnmda inkisafdan kaldi..6haftalik olmasi gereken bebeyim 3haftaliktan inkisaf etmedi kurtaj oldum boyle seyler yasayan olmusmi nedeni neymis..
Soruyorumm Mooncrown9596 doktorlar tabiki daha iyi bilir ama gebelik testi pozitif cıkar cıkmaz kan sulandırıcı iğneye başlanması gerekiyor diye okumuştum hatta tanıdığımda öyle yapmıştı doktor demişti ona yap diye riskli gebelik doktoru ile görüşmenizde fayda olacaktır
Mooncrown9596 Soruyorumm gitdim bende canim trdavi goruyorum simdi hem enfeksondan dolayi hemde pihtilasmadan