Kizlar devlete gidiyirim randevu yüzünden hep başka başka doktor a buluyorum . Bı önceki dedi ki günde bir tane ye düşür . En son başka doktorda dedi kesebilirsin . Ama içimden kesmek gelmiuor ilk gebeliğim düşmüştü bı tane 2.5yasjnda kızım var şimdide 14 haftalık hamileyim . Kızımda 7 . Aya kadar kullandım . Şimdi bırak dedi ama bıraksam mi bilemedim . Sanki bırakınca düşecek gibi geliyor . Kendi istegiyle devam eden oldu mu aranızda . Gereksizse eğer gereksiz yere progestan kullanmaz zarar verir mi hem gebeliği hem anneye zarar verir mi. Bilemedim hep progestan başlamak kullanmakla ilgili postlar açıldı . Hiç bırakmakla ilgili görmedim diyebilirim . Bu yardimci olun bana fikirlerinizi merak ediyorum