Kürtaj olduktan sonra 6.ayında hamile kaldığımı öğrendim.Gecen sene Nisan ayında 12.haftada 8 .haftalıkken kalbinin durduğunu öğrenerek kürtaj yapıldı.Kürtajdan sonra vücut daha sağlıklı oluyor yenilenmeden dolayı lakin regl sürenizi kontrol edin uzuyor ya da kısalıyor.Haziran ayında regl düzene girdi temmuz ve ağustosta çok istediğim için doktor kontrolünde otrivelle ve klomen kullandım olsun diye o kadar kontrolcü ve stres yaptım ki olmadı iğnenin yaptığı yan etkilerde çabası lakin stresi azaltıp aman ya olursa olur olmazsa ne zorluyorum diye düşündüğüm ayda hamile kaldım.Stres yapmayın folik asit kullanmaya devam edin reglinin 9,11 ve 13.günleri değerlendirin rabbim en hayırlı zamanda tekrardan nasip etsin.