Merrygirl Kızlar mide yanmasına rennie duo şurup kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz günde kaç kez kaç kaşık yanıyorum ya 😵
MerveeD Merrygirl 3 kez kullanılıyor canım sabah öğle aksam. Ama ben pek faydasını görmedim acıkcası. Gaviscon daha iyi geliyor