Bana da doktorum 12 . Haftada %90 kız dedi . Sonra başka bı doktora gittim emin olmak için oda erkek olduğunu söyledi şuan 14 haftalık 1 ay sonra doktorumuza tekrar gidecez ama çok stres li geçiyor kararsız bırakmaları. Tabi ki öncelikleri sağlıklı olmaları kız erkek asla farketmiyor ama etraf yorumu biraz da netteki yorumlar kafamı karıştırdı.