SemaaNurrr Kızlar bugün devlet hastanesinde detaylı ultrasona girdim sadece bir kaç saniye sürdü hiç bişey anlamadım. Çok şükür bütün değerlerine normal yazmışlar ama hangi ara baktı hangi ara normal olduğunu anladı bilemedim ve güvenemedim 😕
La_le SemaaNurrr devlet hastanesi kısa suruyor özel hastane rahat yarım saat sürüyor ama özelde biraz pahalı oluyor
Nursedacelik SemaaNurrr Yarım saat ile 1 saat arasında değişiyor muayene süresi. Bende kaç gündür devlette sürünüyorum ayrıntılı ultrason için ordan oraya sürüklediler ve bakmadılar. Şuan özel klinikte baktırıcam. 1 haftadır hamile halimle devlet hastanesi geziyorum pişmanım direk özele gelseydim keşke.
Snmoyk SemaaNurrr bende devlette oldum ilk muayene 45 dk sürdü sonra pozisyondan dolayı kalbini tam göremedi 15 dk sonra yine girdim ikinci muayenede 25 dk sürdü
Nurdrmz_24 SemaaNurrr tamam da nasıl ellerine ayaklarına hatta el ayak parmaklarına kadar ne ara baktılar kalbine bağırsağına burnuna ölçüyorlar burnu ense kalınlığını dudağına bile bakıyorlar yarık var mı diye nasıl 1 dk ya için rahatlasın istiyorsan bence özele git temiz 30 dakika detayı detayına anlatıyor hem gösteriyor renkli ultrasonla fotoğrafını çekip veriyor yani devletin saçmalıkları ilgi sıfır !
SemaaNurrr La_le bir kaç özel hastane araştırdım çok uçuk fiyatlar aldığım için devlete gittim böyle olacağını hiç tahmin etmemiştim
La_le SemaaNurrr malesef en ucuzu 500 TL İstanbul Sultangazi’de medigold var en uygun orası diğer yerler 800 den aşağı deqil
Kbrdrkk Ben Bursa şehir hastanesinde yaptırdım detaylı ultrosanu ve gayet iyi baktılar yarım saate yakın sürdü herşeyiyle baktılar fakat oğluşum duruş tarzından dolayı yüzünün yarısı tam göremedik onu da bi dahaki kontrolde inşallah doktorumuz bakacak 🤗🥰
Hamideidebesikci Kaçıncı haftada yaptirdiniz peki bn suan 16+4 deyim doktorum bian önce randevu al diyo ama hangi haftada yaptirmam gerekiyo sormayi unutmusum
SemaaNurrr Snmoyk dediğim gibi doktor çok önemli. Hangi ara baktı hangi ara girdi o değerleri hiç bisey anlamadim. Ne diyelim inşallah doğrudur Rabbim hayırlısını versin