Nskyhn Ay14- ben Zeynep ya da Defne koyacağım 🤭 ikisinin de anlamları çok güçlü manidar. Defne diye öğrencim var maşallah adı gibi o yüzden çok özeniyorum
[silindi] Biz kızımıza Zeynep Livza koyacağız. Zeynep babasının süsü demek (kimin seçtiği belli bence:D) bende Livza istedim , bereket bolluk getiren , savaşan kız demek…