Humeri daha yeni bu konuyu araştırdım, benim bebeğim de haftasına göre iki hafta önden gidiyo diye endişeliyim-diyete başladım..araştırmalarım sonucu eğer normal besleniyorsanız, bebeğe giden damarlarda sıkıntı yoksa, sizde tansiyon şeker gibi bi rahatsızlık yoksa daha çok beslenerek veya kilo almasın diye diyet yaparak sonucu değiştiremezmişiz..her insan aynı değil, saçı gözü kaşı mizacı farklı bunun gibi doğacakları kilo da farklı ve genetik olarak belirlenmiş oluyormuş..o yüzden zaten 2.500 ile 4000 arası doğan bebekler normal kiloda kabul ediliyorlar