Kızlar 39+5 oldum ne gelen var ne giden. Göbek düşmedi her sabah mide yanmasıyla uyanıyorum. İştahsızlık çok var hiçbir şey yiyesim gelmiyo. Nişan su hiçbir şeyim gelmedi. Doktor doguramazsan pazartesi gel dedi. Hurma yiyorum çömelip kalkıyorum ama tık yok. Vqrmı kızlar sizin Bi bildiğiniz şunu yap dogur dediğiniz. Başlık açayım belki dogururum dedim😄