gamzosgamzos Eminekelesogz 2 gebeligimdede yaptirdim bende bebeklerimde zararını gormedik cok şükür Rabbime
Minnacksevdack Eminekelesogz zararından çok yararı vardır diyerek dün yaptırdım. Çok şükür bir şey çıkmadı. Yaptırma diyenler neye göre diyor ben anlamıyorum. Şekerin olupta haberinin olmaması daha kötü değil mi ?
Eminekelesogz gamzosgamzos ya bazi kisiler yaptirma diyor cok kararsix kaldik bixde ne yapacagimi bilmiyorum