Humayun02 Haftada erkek gibi 13+5 te kız gibi denildi bugün devlete gittim devlette ki doktor baya uğraştı baktı kız dedi emin misiniz dedim şuan görünür de bir çıkıntı falan yok kız dedi 15+2 ama usg 16+5 gözüküyormuş sizce yanılma olabilir mi
Hapyymami55 Humayun02 devlette 14 haftalıkken kız dedi 16 haftalık Ken Gine gidicem sorucam durmadan değişiyor ona göre alış veriş yapicam bende yanılma olsun istemiyorum