cileklicookie 190 muayene ve doğum 3800 ama piyasaya göre fiyatları uygun ve çok ilgililer hemşireler doktor vs benim ikinci doğum olacağı için hemşireler kızımın doğumundan dolayı tanıyorlar ve doğumuma girecek çoğu ve çok ilgililer her gidişte Doktorum en kötü 20 25 dk ilgileniyor biraz yoğun ama çok sempatik ve herzaman aramada mesajda vs dönüş yapıyor hastanede olmasa bile hemşirelerle iletişim haline girip destek oluyor