Kubraurganalper yani ilk etapta bende oyle düşünüyordum özeli denedim birde sezaryan oldum suan 2. De sonuc belli hideyim devlette dogum yapayim dedim inan hayattan soguttular canim. Randevu bulamamak ayrı buldun doktorun afra tafrasi ayrı bebekle ilgili zerre bilgi alamiyorsun ayri vallahi. Ilk haftalar tiroid sorunu vardi fatihe gittim eziyet resmen o ona salliyoe beni bu buna kimse bisey demiyoe randevu bulamiyorum hadi zor bela buldum doktor yok izinideymis hafi baskasina gjdeyim diyorsun bunu kani kim istedkyse git sonucunada o baksin diyoe. Yok desim tövbe valla. 2li test icin 7. Haftada resmen randevu aramaya basladim 12ye kadar asla bulamadim fatih farabi umutttepe tuzla pendkk kartala kadar heryere talep actim 12. Hafta geldi catti yok resmen gittim ozele dedim benden bu kadar :)