Merhaba hanımlar 37+5 haftalık hamileyim ve 10 gün önce özel bölgemde siğil olduğunu farkettik, krem felan verdi doktorum ama geçmedi ve doktorum bu durumda normal yapamayız sezeryan olmalı dedi, bebeğe bulaşır dedi. Ve 3 cm açıklığım var salı günü alalım boş yere acı çekme dedi? Sizce ne yapmalıyım?