Güzel anneler 39+3 teyiz bugün doktora gittim bebişimin başı çatı kemiğinin üzerindeymiş sanırım yanlış anlamadıysam. Biraz daha inmesi lazım dedi. 4 gün var doğuma normalde. Ama sancı filan da cıkmadı. 4 gün sonra tekrar gel dedi doktorum o zaman bi alttan muayane edecek sanırım açılma var mı yok mu diye ona göre bakacağız dedi 🙈 hayırlısı neyse p olsun diyorum her zaman. Ama artık doğurmak da istiyorummm🥲😅