Kafanızı karıştırmak istemem ama eğer çocuğu aldırmayacaksanız hiç bu tür testleri yaptırmayın. Psikolojinizi bozmayın. Allahtan gelene yapılacak bir şey yok maalesef. Testlerin yanlış çıkma olasılığı çok yüksek. O yüzden bırakın hamileliğinizi güzel geçirin bu testlerle stres yaşamaktansa. Bende yaptırmadım hiç bir testi şahsen.