aslinur21 30 haftalık hamileyim. Baştan beri plasenta aşağıda. Geçen hafta kanamam oldu çok şükür birkaç gün sonra kesildi. İşten ayrıldım yatarak geçiriyorum. Ciğer geliştirici yaptılar erken gelme ihtimaline karşı. Doktorum 37 haftaya kadar diretecez dedi. Zamanında gelsin diye dua ediyorum. Malesef elden başka bir şey gelmiyor. Eğilip kalkarken dikkat edin koruyun kendinizi. Her zaman kanama riski var. Ben hiç dikkat etmedim ciddiye bile almamıştım ama geçen hafta hayatımın en zor günlerini geçirdim korkudan. Bebek hareketlendiköe plasentasına baskı yapıyor. Gece yatarken ayağınızın altına yastık koyup yatın❤️