Merve6334 Elifoz28 bende önden gidiyorum ama şekerim var daha yeni öyle oldu oynama oluyır sorun olmaz inşallah bol süt ceviz ye
linamom Elifoz28 benim geç döllenme oldu normalde 3 hafta büyük olması lazım canım. Kafana takma hiç bssycik olmaz doktorlar da 1-2 hafta geri olması normal kabul ediyorlar