Kardelem Ben 2006 yılında oldum ilk gebeliğim 2019 yılındaydı rahat geçirdim ama sezaryen oldum. Şuan ikinci bebeğime hamileyim. Erken haftası henüz inşallah buda ilk hamileliğim gibi rahat geçer. Kilo almadım +10 kilo ile doğuma gitmiştim o da bir etken belime çok ağırlık binmedi zaten ani harekette yapmadığım için.