Gncaplt ben 36 haftalık doğum yaptım ama bebeklerim 32 haftayla uyumluydu doğduklarında 1800 2200 doğdular emme refleksleri yoktu bi de inlemeleri vardı en başta 12 gün iç küvezde kaldılar ben sadece bi kaç dakika görmeye girebildim yanlarına ordayken hortumla besleniyorlardı orası iç küvez diye geçiyor sonra dış küveze çıkardılar orada gidip bebeklerimi emzirip dokunabiliyordum bebeklerimi aldığımda biri 2900 diğeri de 2200 olmustu dokyor küçük bebeği vermek istemedi kilodan dolayı ama ben aldım