Kızlar ben şubat 10 da kürtaj oldum. Sonra adet dönemi geçirdim 1 kez sonra doktor korunmana gerek yok dedi betam 1 olmuştu. Enson. Bugün adetim 4 gün gecitki. Bende kan testi yerine idrar testi yaptım test silik şekilde pozitif çıktı resim yüklemek istiyorum bakın diye nasıl yükleyeceğim. Elim ayağım titriyor. İnşallah vardır.