Kubra-T Kızlar 11. Haftam kanamam oldu renkli akıntı gibi değil bildiğin kanama okuldayım öğretmenim hemen çıkamıyorum bu durumu yaşayan var mı illa düşük belirtisi midir
minikturtam1 Kubra-T dusuk belirtisi demek dogru olmaz belki ama ihmal edilirse dusukle sonuclanabilir. Durmunuzu anlatip izin alsaniz olmazmi ? Bence ihmel etmeyin
Esra-uslu Kubra-T canım benimde öyleydi bekleme hemen git düşük tehlikesi olduğu için öyle oluyor iki aydır yatıyorum ben ilaç iğne ve gerekirse serum da takılıyor inşallah bebeğin iyidir ama bekleme git hemen
hdemirr86 Kubra-T Lütfen ihmal etmeden hastaneye gidin. Ben de 11. Haftamda yaşadım çok yoğun kırmızı renkte bir kanama. Hemen tedavi uygulandı, serum, iğne, fitil, ilaç. Muayene olmadan sebebini bilemeyiz. İçinizi ferah tutun ama hastaneye gidin. 🙏
minikturtam1 Kubra-T direk hastaneye gidin..kanamanizin siddetini bilmiyorum. Ama bende 7. Haftamda çoook asiri bardaktan boşalmiscasina bir kanama yasayip hastaneye zor yetismistim.kesin kaybettim dedim. Cok şükür bebeğim hala benimle. Kanama noktaliri oluyor bagzen ordan kan sızıyor. İhmal edilmemesi gereken bir durum.ama icinizi ferah tutun. Rabbim evlatlarimizi bize bagislasın. 🤲
minikturtam1 Kubra-T hafif agiri cok normal. Sakin kalmaya calisin. Uzanabileceginiz bir yer varsa uzansaniz cok iyi olur aslinda.
Adensmom8 Kubra-T 7 haftadan 14 haftaya kadar sık sık bildiğiniz adet kanaması gibi kanama yaşadım sürekli korku içerisindeydim düştü mü diye düşük önleyici iğneler ve fitiller kullandım haftalarca çok şükür 20 haftalığız sağlıklıyız ama muhakkak doktor kontrolünde ol her kanama düşük olmayabilir içini ferah tut
minikturtam1 Adensmom8 bu psikolojiyi nasil atlattiniz? Yada atlata bildinizmi ? Benimde dediginiz gibi adet kanmasi gibi hatta daha fazlasi olmustu. İcimden parca parca birseyler koptu resmen.bebegimi kaybettigimi düsündüm. Hastaneye yetisene kadar aklimi kaybediyordum. Kanama noktalarim bebegimin altinda oldugu icin ona bisey olmamis. 2 gece yattim hastanede ama Hala daha atlatamiyorum o psikolojiyi. Surekli kabuslar fln goruyorum. Ayni seyleri yasamaktan cok korkuyorum.nasil atlata bilecegimide bilmiyorum.
Adensmom8 minikturtam1 kesinlikle kolay olmadı ve ilk bebeğim ama kafanızı çok takarsanız kötüyü çekersiniz o yüzden unutun ve bebeğinizin geleceği için güzel şeyler düşünmeye çalışın inanın geçiyor ☺️🙏🏻
Nuurrrrrr Kubra-T 10+2ydim Bende Bi kac gun once kanama değil ama çok agrım vardı 2 gun sonra gittim bebeğimin kalbi durmuş bugün kürtaj oldum ihmal etme genede git
minikturtam1 Adensmom8 inş..bir an önce gecer. Düsük riskim cok fazla ve kanama alanım cok buyuk. Doktor benzer kanamalar gelebilir dedi. Gercekten ayni seyleri yasamaktan cok korkuyorum. İns..bir an once atlatirim. Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin 🤲
Huzurrr_13 Kubra-T hayır direk düşük deildir benimde kanamam vardı doktora gittim kanama alanı oluşmuş ondan geliyor bebek çok şükür sağlıklıydi korkmayın ama doktora görünmeniz gerekir