yuksell07 hiç vazgeçmeyin inanın tek tüple gebe kalan o kadar kişi var ki bende işin içine girincs tanışıp konuştım . Her kadınla aynı oranda gebs kalma olasılığımız . Gebe kalmayı planladığınızsa adetin 10-12. Günü arası doktora gidip yumurtlama takibi yaptırın genelde hangi tarafta büyüğüdüğünü ortalama ne zaman çatlayacağını ve ilişki günlerini söylüyor ben bu şekilde denedim. Sağ tarafınız açıksa ilişki sonrası sağ tarafınıza yatın kalça altına yastık koyun önemli olan spermi oraya ulaştırmak sağlıklı bi yumurtlama ise yüksek oranda gebe kalınıyor ben 9 aya yakın takip ettirdim yapışıklık olmasa daha da erken gebe kalırmşm 4-5 ay deneyip eğer olmazsa hemen rahim filmi çektirin ben çok yararını gördüm inşallah sizde görürsünüz