Qwwertyvjh Açlık 97 tokluk 136 çok mu yüksek doktorum daha dönüş yapmadı o arada size sorayım dedim internette açlık 70/90 tokluk 120/130 arası olmalı diyor ama
Eslem_1 Qwwertyvjh açlık 66 tokluk 82-98 çıkıyor bende benimki baya düşük o zaman şekerli şeyler mi tüketmem lazım acaba yükselmesi için
gulsenabostan Açlık 94 çıktı benimde doktorum çok hafif yüksek olduğunu söyledi. Karbonhidratı azalt dedi o kadar😌
Qwwertyvjh Eslem_1 yani hamur işi karbonhidrat falan yükseltiyor sanırsam çünkü genelde şekeri olanlara onları bıraktırıyolar