RabiaAylanil Doğum tarih bellimi anneler? Benim normalde doğumum 1 haziran’dı ama 10 gün öne attılar yani 20 mayis olucak Allah izin verirse🤲🏼 Acayip heycanlıyım ve daha sancım falan yok çok şükür. Siz anneler bebeğinizin herşeyini hazır ettinizmi? 🥰
Ebruuuusalman RabiaAylanil allah nasip ederse 17 mayista dogum eger bir sorun olmassa🥰🥰heycanim tavanlarda korkularmda haliyle var
zehraaaktas RabiaAylanil son 109 yani var daha Rabbim herkese bebişlerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰