Duyguerer Selam kızlar 11+5 haftalığız doktorumuz bugün erkeğe benziyor ama bu haftalarda hep erkeğe benzerler dikkate almayın dedi bu gibi durum yŞayan ve değişen var mı??
sudamlasi Duyguerer çok erken daha canım detaylıdan önce %100 dese bile güvenmemelisin çok duyuyoruz kız denilip erkek çıkıyo veya tam tersi.
Duyguerer sudamlasi ikili için göründük bugün aslında o bişeu demicekti ama eşim çok ısrar etti hiç mi tahmin yok dedi o da artık öyle dedi yani bakalım hayırlsı olur inş biz daha cok kız istiyoruz da 😉😇
LeylaZalova Abla bende de oyle demisdiler tam 11 hafta 5 gunde gittik doktora %90 erkek dedi. 16ci haftada yeniden gitdim bu sefer %100 erkek dedi. Tabi bazi doktorlar 16 ci haftaya kadar kesin bi seyler demekden cekiniyorlar daha bebek kucuk yalnis olmasin diye.