Merhaba güzel anneler ve anne adayları.. 30 Mart’ta 2 embriyo transferi yapıldı ve beta değerlerim
10 Nisan—- 20
12 Nisan—-52
14 Nisan—147
16 Nisan—-392
18 Nisan—- 755
20 Nisan—-1180
22 Nisan—-1980 Bugün ultrason için çağırdı doktorum üstten görünmedi kese alttan bir kese göründü ama hareketsiz durgun boş dedi😢 değerlerin çok yükselmesini için biraz bekleyelim haftaya tekrar gel dedi tahmini 4 -5 haftalıkmış sizce boş gebelik olabilir mi hareketsiz derken ne demek istediğini anlayamadım 😔 inşallah bırakmaz beni bebeğim 🙏🙏🙏🙏