Siz ne yapıyorsunuz tansiyon düşünce
Gul_Baharr ben direk yatıp ayaklarımı yukarı doğru kaldırıyorum
Gul_Baharr kaça düşüyor tansiyonunuz?
anneyimmm42 bende işe yaramıyor sizde yarıyor mu
Büyük 9oluyor bazen 8 küçüğü ise 5veya6
Gul_Baharr evet canım