Ssecilll 38. Haftada çatı muayenesine girdim doktor normal doğuma uygun buldu bizde normal istiyorduk bekliyorduk o yüzden ama 1 cm acikligim vardı sadece hani doğum belirtim filan da yoktu hiç 38 den sonra her girmemize çatı muayenesi yapıyordu yine 1 cm di bekleyelim dedi sonra çarşamba günü 38+6 da nişanım geldi acik pempemsi mukus şeklinde lekelenmem oldu doktoruma söyledim o da hastaneye git muayene nst çeksinler dedi ondan da bi sorun olmadı yine acilmam 1 cm di nst de güzeldi ama belime hafif ağrılar vuruyordu dun gece sanci girmesi öncesi de her şey normaldi bi sıkıntı yoktu ağrım sızım filan bebek hareketleri de iyidi bekleyusteydik nasıl olduysa dün gece gaz şeklinde sancim oldu o da doğum sancisiymis oysaki biz bilememisiz sonrasında da aniden geliverdi oğluşum bu şekilde gelişti 🥰