Hazalerciyes 22 gün önce ikinci normal doğumumu yaptım nst de sancılarım yüksek çıktı açılmam da 6 oldu ama ben azck sancı hissediyordum 41 haftalık olduğu için doktorum riskli dedi suni sancıyla hızlandırdık bi 20 dk şiddetli sancı çektim bebeğin kafası baya inince doğumhaneye aldılar düzgün ıkındım 10 dk anca sürmüştür suyu patlattı doğum oldu tabi herkesin aynı değil bazıları uzun süre sancı çekiyor