merhaba bende bu gün test sonucumu aldım bana da riskli dedi doktor kızlar banada yardımcınolurmusunuz papp- a değerim 0.18
nt değerim 1.7 crl 49 :1.28 diye geçiyo riskli dedi doktorum benim gibi yaşayan varmıdır ne yapmalıyım sıvı yaptırmak istemiyorum bebeğe zarar veriyo değerlerim çok mı kçtü emse kalınlığı normal bakıyorum anlamadım birşey