ayse-huseyin16 Kızlar sancınız geldiğinde bebeğin hareketleri nasıl oluyor Çok mu hareketli oluyor sadece kasıyor mu hiç hareket etmiyor mu çok merak ediyorum
Tugceelanaz ayse-huseyin16 Doğum yapalı 4 sene oldu ama bence sadece karnım sertleşıyordu sancı vuruyordu, hareket etmiyordu sanırım
Htc_31 ayse-huseyin16 benim gece 3 de sancım gelmişti 41+3 de normal doğum yaptım sabah 7 ye kadar evde sancımı kendim çektim hareketsiz oldu bebeğim sadece kasılma oluyordu
ayse-huseyin16 Tugceelanaz karnım sertleşiyor sağ yada solda toplanıyor bebeğim sanırım yalancı sancı 🙄 39+2 hayırlısıyla gelseydi 🥲
ayse-huseyin16 Htc_31 ara ara sancım geliyor aşırı sertleşiyor karnım toplanıyor sağ yada solda ama sancılarım çok düzensiz 🥲 39+2 sanırım yalancı sancı 🙄
Htc_31 ayse-huseyin16 evet canım olabilir diğer türlü az sancın bile olsa düzenli aralıklarla gelmeli atıyorum 40 dakikada ya da yarım saatte bir gibi
Tugceelanaz ayse-huseyin16 36 haftalık oldum şimdi, benimde sağ sol toplanıyor o ara belime kasıklarıma sancı vuruyor sonra geçiyor bunlar yalancı sancı Düzenli devam ederse , şiddeti artarsa o zaman gerçek sancı