Gencanneadayi9
Anlatılmaz yaşanır ☺️ Artık tam doğum sancısı vurdummu dayanamıcam diyorsun ama öyle bi güç geliyor ki bi bakmışsın çatala çikarmışlar iki ıkınmaya bebeğin doğdu ve o an tüm sancılar ağrılar yok oluyor kuş gibi hafifliyorsun ☺️
Ne çok kişi ben yapamam benim açı eşiğim düşük dedi ama bunları diyenler çoğunlukla normal doğurdu
Bence yaparsın , bir canlı dünyaya getirmek kolay değil 💪🏻