halimos25 Kızlar dünde böyleydi hareketlerini aksama kadar pek hissetmedim aksam hissettim oynadı falan, bugun sabahtan beri yine minik minik 2 3 defa hissettim şuan yine oynamiyor normal mi bu korkuyorum 33+3 olduk
seymaseda halimos25 Merhaba ☺️ Bizde 33+3’üz 🙈 Benim’de sabahtan beri aynı ⅔ defa hissettim dahası yok alanı dar diyorum yani ona yoruyorum ben
Mommhappy halimos25 Eşim bana hep şey der. Ne yapacak bu cocuk hep halay mı çekecek içerde uyuyordur 😀😀🤣 azda olsa hissediyormuşsunuz o yüzden evham yapmayın derim ☺️
Burcukorkmazkaya halimos25 merhaba korkmayın inşaAllah bir şey yoktur bizim de 32’dayız 1 haftadır az hareketleri ama sert ben buradayım anne diyor 🥰 artık iyice büyüyorlar çok şükür o yüzden yerleri daraldığı için çok hareket edemiyorlar.