Herkes merhaba bebeğimin kafa çapı geriliği 1 haftaydı 2 haftaya çıkmış takip edelim dedi . İlerlerse sorun dedi ama içim içimi yiyor başına gelen var kı bebekleriniz sağlıklı doğdu mu? Herhangi bir şey yiyip içermekte ekstra düzeltilmezmiş yani yapabileceğim hiç bir şey yok nolur akıl verin