SevcanFettahBolelli bi sikinti olmaz hanimlar. Bununla ilgili acilan her posta cevap verdim. Benim bebegimin de 2,5 hafta geriden geliyor. 35.haftada ortaya cikti o zamandan sonra egitim arastirmada prof bakmaya basladi. 3 kez dobbler ile kan akisina bakildi bi sikinti gorulmedi. Sizin de buyuk ihtimal kan akisina bakilacaktir eger ki gerilik devam ederse. Bebegin suyu, hareketleri iyi oldugu surece doktorlar bi sikinti gormuyor.beslenme ile alakali olmadigini soylemisti doktorum. Genetik olabilir dendi. Ben ve esim minyon yapiliyiz buyuk ihtimal size cekecek kucuk bi bebek olacak dendi. Siz de oyleyseniz eger bebeginiz size cekmis demektir.9-10 gunluk geriligi kafaniza takip da hamileligi kendinize zehir etmeyin derim. Benim dogumuma cok az bi zaman kaldi 39.haftamizdayiz bebegim su an 2800 gram.