yenigebe_1 sağlık ocağına gidebilirsin ben acile gittim baş ağrım ve mide bulantım olduğunu adetimin geciktiğini gebelik şüphemin olup idrarda çıkmadığını ve çok akıntım olduğunu söyledim iki kere öyle kan verdim 😂 öyle de öğrendim hamile olduğumu sende öyle söyle canım darısı başına inşallah