khati hemen karamsarlığa kapanma Banada boş gebelik olabilir dediler 1,2 hafta sonra gittim bebeği gördü doktor kalp atışını bile dinletti. Allahtan Ümit kesilmez🤍 sıkma canını adetin çok düzensizmiş bak geç döllenme olmuş olabilir biraz daha sabret Allah’ın izniyle gidip görürsün bebeğini. Ama eğer bebek yoksa da kendini üzme ağlama yıpratma , bak sonunda kaybedeceğin bir bebektense sağlıksız ilerleyen baştan kaybedilen bebek en iyisidir bunu acılı bir anne olarak söylüyorum lütfen beni yanlış anlama seni anlıyorum acı acıdır ama sağlıksız görüyorsa doktorun keseyi , baştan olmaması daha iyi en azından daha sonra daha sağlıklısı olacaktır 🤲🏻 36 haftalıkken bebeğimi kaybettim , şimdi 9 haftalık hamileyim geçenler de burada bende böyle bir post açtım boş gebelik olabilir dedi doktorum diye o yüzden bunları yazmak istedim 🥺