elif_4804 Selam 👋 Hamılelıgın 38nci haftasından sonra ananas veya çayını tüketen var mı ? Doğuma yardımcı oluyor diye içmek istiyorum çayını bir kararsız kaldım , bilemedim 🤷♀️