Meryemtolga 30+2 deyiz hastane cantasina baslayacagim. Ama ped konusunda kararsiz kaldim. Kilot seklinde giyilen hasta bezi mi yoksa normal ped gibi takilan hasta bezi mi kullanışlı? Kullananlar deneyimi olanlar yazabilir mi?
hunilimom benimmdunyamm bedenleri var canım s m l xl diye ben 115 kiloydum xl aldım dhaa rahat olsun diye yandan çok az yırttım kilona göre alabilirsin
benimmdunyamm hunilimom sıkıyor mu bende sizin kilodayım ama doğuma daha var alır mıyım kilo bilmiyorum.suan kilo almadım dar olursa almak istemem