Withminou 37+5 deyim aynı şeyleri yaşıyorum 3 gündür. Halsizlik, yorgunluk, hafif sancı, bebeğin hareketleri çok canımı acıtıyor, baskı çok kötü zaten yürüyemiyorum.. doktorumla 38+5 için konuştuk yatisimi yapicak suni ile baslaticak ama cevrendekiler 1 hafta durmaz bugün yarın doğar diyor