Btl-19 ben ikili tarama testi yaptırdım sınırda down sendromu riski çıktı kuzum sonra doktorum imkanınız varsa genetik test yaptırin dedi yaptırdım çok şükür oda temiz geldi en son detaylı ultrason a girdim orda çıktı ekojenik odakcik dedi bakan doktor ama siz genetik test yaptırdığıniz için doğumdan sonra kayboluyormuş takip gerekmiyor dedi tabiki üzüldüm sağ salim alalım kucağımıza inşAllah 🤲